Viser opslag med etiketten Casting. Vis alle opslag
Viser opslag med etiketten Casting. Vis alle opslag

fredag den 14. oktober 2011

ABCiTY

Castingen hos Jette Termann blev ikke til noget denne gang. Til gengæld var der stor jubel, da Camilla ringede og fortalte, at Laura Mai skulle være "boksepige" for ABCiTY.
Optagelserne skulle foregå en mandag formiddag ude i Nordhavnen. Vejret var dejligt og Laura Mai var klar til at gå til den.

Lidt stemningsbilleder fra dagen

Laura Mai var lykkelig da hun fandt ud af, at hun skulle løbe igennem vand.. Lige indtil det trængte ind i skoene.. Hun var nær ikke kommet igennem hele vandpytten, for vandet var KOLDT! Heldigvis havde vi skiftesko med i tasken, så hun kom tørskoet hjem trods alt.

I bedste Balboa stil - man kan næsten høre Eye of the Tiger i baggrunden..


Efter en lang formiddag med mere end almindelig megen løben, skyggeboksning og et par mislykkede sjipningsforsøg vinkede vi farvel og drog hjemover. Vi rundede af med en dejlig frokost.

Børnapasta i Frederiksberg Centeret

Mere september..

Et par dage efter optagelserne til filmskoleopgaven var dagen som siden blev kendt som "Store Casting Dag".
Intet mindre end to castings blev det til.
Først var vi en tur på Nørrebro hvor DSP Filmbureau holder til. Har havde Laura Mai en casting med Hilmar "HD" Flygenring og Camilla Holmgreen. De søgte film til en reklamefilm for et nyt computerspil for børn. Hilmar og Camilla var super søde og Laura Mai var straks på bølgelængde med Hilmar som skulle instruere filmen. Der blev snakket om måde prutter og bøvser, og de blev hurtigt bedste venner.

Senere på dagen var vi omkring Zentropa for at mødes med supercasteren Jette Termann. Jette kiggede efter børn til en ny Thomas Vinterberg film, og selvom Laura Mai næppe ville komme på tale til den store rolle, skulle hun stadig bruge børn til en håndfuld statistroller.

Jeg vil nok ikke planlægge to castings på samme dag igen en anden gang, men Laura Mai var i topform, og hyggede sig rigtig godt til begge castings.