søndag den 15. maj 2011

Nu sker der noget..

Der skulle gå næsten en uge før vi igen hørte fra Basic.
Jeg var på arbejde da telefonen ringede, men ilede ud for at ringe tilbage, straks lejligheden bød sig.
Det viste sig, at det ikke var Maria der havde ringet, men i stedet Celine, som havde et andet job til Laura Mai.
Hun vidste godt at det var med lidt kort varsel, men ville høre om ikke Laura Mai kunne ha' lyst til at gå et lille modeshow for Noa Noa..
Seriøst.. NOA NOA!! Jeg elsker Noa Noas børnetøj, så jeg var ikke sen til at få logistikken til at passe, og melde grønt lys for modeshowet, som var kun 2 dage senere.
Ja, her er jeg sgu lige lidt egoistisk, og indrømmer gerne, at jeg måske pæcer mit barnen anelse, men når man (hun) får smidt Noa Noa i nakken, så slår man (jeg) sgu til. ;)

Dagen efter ringede Maria, og fortalte, at Tempur også havde valgt Laura Mai. Jeg kan roligt sige, at der var jubel i det lille hjem den uge.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar